ChristenUniekAward voor 'Park op Nijverdal'

Park op Nijverdalwoensdag 05 maart 2014

Nijverdal, 5-3-2014

Het burgerinitiatief ‘Park op Nijverdal’ ontvangt de ChristenUniekAward als waardering voor hun initiatief om het park op Nijverdal onder de politieke aandacht te brengen. Deze award wordt aan de initiatiefnemers uitgereikt bij gelegenheid van de start van de ontwikkeling van dit park. De uitreiking gebeurt door de lijsttrekker van de ChristenUnie Hellendoorn, de heer Ruben Minkjan. Bij de uitreiking zal het ChristenUnie statenlid Marjan van der Bent en enkele leden van Perspectief, de jongerenorganisatie van de ChristenUnie aanwezig zijn. De uitreiking vindt plaats op dinsdag 11 maart a.s. om ongeveer 15.00 uur op de locatie van het beoogde ‘Park op Nijverdal’, stationsomgeving zuid in Nijverdal.

“Park op Nijverdal’ is het eerste burgerinitiatief in de gemeente Hellendoorn. Het is in februari 2010 ontstaan op initiatief van Johan Huis in ‘Veld en Leo Steur, beiden inwoners van de gemeente Hellendoorn. Het huidige college heeft gehoor gegeven aan de oproep om de initiatiefnemers te betrekken bij de ontwikkeling van het ‘Park op Nijverdal’. Het park zal in samenhang met de tuinen van Nijverdal worden ontwikkeld. Deze tuinen zijn de beoogde groene invulling van het tunneldak.

De ChristenUniekAward is ingesteld door de gezamenlijke gemeenteraadfracties van de ChristenUnie in Twente. Zij komen regelmatig bij elkaar om plaatselijke en Twentse zaken te bespreken. Plaatselijke unieke initiatieven komen in aanmerking voor de Twentse ChristenUniekAward. Deze award is tot nu toe 3 x uitgereikt.

Reacties op 'ChristenUniekAward voor 'Park op Nijverdal''

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 05:39
De patrouille was Replica Horloges zeer vereerd door het warme welkom dat ze in elke fase van zijn reis Replica Watches ontvangen. Piloten hebben ook een erg leuk om te voldoen aan een aantal van hun collega piloten, waaronder Replica Rolex leden van de Griekse luchtmacht en de Turkish Stars, niet te vergeten de Koninklijke Jordaanse Falcons, met wie ze zelfs geevolueerd in de lucht tijdens het laatste evenement van het seizoen.