ChristenUnie Hellendoorn zoekt nieuwe leden van het bestuur

Bericht van het bestuur

ChristenUnie Hellendoorn zoekt nieuwe leden van het bestuur

Beste ChristenUnie vrienden,

Tijdens de afgelopen Algemene Ledenvergadering van ChristenUnie Hellendoorn hebben de bestuursleden Ruben Minkjan (voorzitter) en Mark Ligtenberg (secretaris) aangegeven niet herkiesbaar te zijn voor een volgende periode. Zij zijn beiden (statutair) aftredend per 31-01-2024 en dus niet herkiesbaar als bestuurslid voor onze afdeling. Beiden hebben hiervoor moverende redenen die ze uitgebreid hebben toegelicht tijdens de ALV. Via deze weg willen wij benadrukken dat dit om persoonlijke redenen gaat die verder niets te maken hebben met ChristenUnie Hellendoorn.

Daarnaast heeft penningmeester Noëlle ten Brinke aangegeven dat zij op zoek is naar een baan in het buitenland. Het is dus aannemelijk dat zij binnen afzienbare tijd ook zal moeten stoppen als penningmeester.

ChristenUnie Hellendoorn zoekt daarom 3 nieuwe leden van het bestuur

Is het bestuurslidmaatschap misschien iets voor u? Bent u de persoon die op eigentijdse wijze mede leiding wil en kan geven aan de partij voor de komende jaren?

Als bestuurslid van de ChristenUnie bevindt u zich in het hart van de christelijke politiek en levert u een bijdrage aan het versterken van de christelijke beweging in Hellendoorn. In deze uitdagende functie legt u de verbinding tussen politiek en samenleving. U geeft uw geloof betekenis door het versterken van een krachtig christelijk geluid in Hellendoorn en door het verbinden van christenen die zich willen inzetten voor een sterke samenleving.

Meer informatie:

Het secretariaat of voorzitterschap kost u gemiddeld 1 tot 2 uur per week, maar dit is afhankelijk van uw eigen beschikbaarheid en de periode (meer rondom algemene ledenvergaderingen, verkiezingen, congressen en minder in de zomerperiode). Het penningmeesterschap kost u minder tijd.

Binnenkort zullen wij een vrijblijvende informatieavond houden waarin wij u graag meer vertellen over het bestuurswerk en wat wij verwachten van de nieuwe bestuursleden. Over deze informatieavond ontvangt u zeer binnenkort meer informatie.

Geïnteresseerd?

Indien u geïnteresseerd bent in een functie of meer informatie wenst over de functieprofielen kunt u contact opnemen met Ruben Minkjan (voorzitter bestuur), tel 06 243 828 10, email bestuur@hellendoorn.christenunie.nl. Ook tips zijn van harte welkom!