Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Campagne Nieuwsbrief

GR2018

De gemeenteraadsverkiezingen van 2018 staan weer voor de deur. En er staat iets op het spel bij de verkiezingen op 21 maart. De ChristenUnie strijdt voor een samenleving waarin iedereen meetelt, een hoopvolle toekomst voor onze kinderen, een duurzame economie en een zorgvuldige omgang met Gods schepping.

Daar gaan wij iedere dag voor. Stap voor stap, ideaal voor ideaal!

Campagne-aftrap 10 februari

Op zaterdag 10 februari is de lokale campagne-aftrap. Op deze ochtend zullen we de campagne op een frisse manier aftrappen. Hierbij zal onze lijsttrekker Ruben Minkjan speechen, komt Gert Jan Segers met een video boodschap en ???

Locatie en tijden worden spoedig bekend gemaakt.                                                            Wilt u deze ochtend vrij houden in uw agenda?

Bid u met ons mee?

Om de verkiezingen voor de ChristenUnie te laten slagen en om in de komende periode weer onze verantwoordelijkheid te kunnen nemen willen we u vragen hiervoor aandacht te besteden in uw gebeden. Wilt u danken dat inwoners ruimte krijgen om betrokken te zijn. Dank voor vrijheid! Wilt u bidden voor het bereiken van de inwoners. En wit u vragen om Gods zegen over al wat georganiseerd moet worden. Laten we vragen of de Heer hier mensen in wil leiden.

Geef een gift

We gaan een spannende tijd tegemoet en een goed zichtbare campagne is essentieel, maar ook erg kostbaar. Op dit moment zijn onze financiƫn helaas niet toereikend genoeg om optimaal campagne te kunnen voeren. Wilt u ook dat zoveel mogelijk mensen bereikt worden om te stemmen op de ChristenUnie? Maak dan uw gift over op: NL 95 RABO 0380 9382 00 ovv Gift Campagne. Alvast bedankt!

10 Februari: Campagne-aftrap

11 Februari: Transformed Twente                                                          Big Event met de Zandkunstenaar, David de                          Vos, Heartbeat Worship en Gert Jan Segers.                          Locatie: Kroeze Danne, Ambt Delden.

21 Februari: Deelname Debatavond                                                       wijkvereniging De Kruidenwijk

3 Maart: Campagnetour CU Hellendoorn

10 Maart: Ruben Minkjan is tussen 11 en 12 uur te gast bij                  het Hoi FM programma Reggebreed.

10 Maart: Campagnetour CU Hellendoorn

15 Maart: Deelname Debatavond Plaatselijk Belang Haarle

17 maart: Campagnetour CU Hellendoorn

19 Maart: Deelname Tubantia/HOi TV Lijstrekkersdebat                         Locatie: ZinIn theater