Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Campagne Nieuwsbrief #2

De campagne is in volle gang!

De campagne voor ChristenUnie Hellendoorn is in volle gang! We zijn op allerlei manieren zichtbaar in de gemeente. In deze nieuwsbrief een terugblik, maar ook willen we u laten zien wat we nog gaan doen!

Zaterdag 3 maart

Tijdens onze eerst campagne zaterdag hebben we onze posters verspreid. We hebben borden geplakt en geplaats in de hele gemeente Hellendoorn. Maar ook zijn we bij een aantal leden geweest om posters uit te delen met de vraag of zij een poster van Ruben, Henk, Gineke, Eva of Margreeth op willen hangen.

Zaterdag 10 maart

Afgelopen zaterdag ging onze Campagnetour van start! met onze CU-Saloon zijn we in Daarle, Daarlerveen en Nijverdal geweest. Veel mensen hebben ons bezocht voor een gesprek en een kopje koffie of thee.

Theezakjes

Vergeet u niet om op bezoek te gaan bij uw medemens met het theezakje die u heeft gekregen afgelopen zaterdag?

Omzien naar elkaar

Zaterdag 17 maart bezoekt minister Slob Nijverdal

De minister begint met een lunch op CSG Reggesteyn, vestiging Willem de Clercqstraat. Tijdens deze lunch wordt de verbinding tussen de overheid, de lokale ondernemers en het onderwijs  (3 O's) in de gemeente Hellendoorn belicht. In het belevingslokaal, waar deze ontmoeting plaatsvindt, wordt stilgestaan bij de unieke samenwerking tussen deze 3 partijen, waarbij het benutten van talenten centraal staat.

Daarna bezoekt de minister tussen 13.00 en 14.00 uur de CU-saloon op het Henri Dunantplein. Hier zal hij o.a. in gesprek gaan met de winnaars van onze prijsvraag en is er gelegenheid om hem kort te ontmoeten.                                                                                                                                          Komt u ook naar de CU-saloon? De saloon staat de hele zaterdag in het centrum van Nijverdal!

Zichtbaar

Niet alleen door onze campagnetour met de CU-saloon, maar ook op andere manier zijn wij zichtbaar.

Afgelopen tijd stonden er artikelen over kandidaten van ChristenUnie Hellendoorn in de verschillende kranten.

Op onze Facebookpagina posten wij regelmatig foto's en artikelen. Volgt u ons al?

Facebook CU Hellendoorn

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op FacebookVolg ons op LinkedInfooter-rechts