Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Nieuwsflits

Beste ChristenUnieleden,

Allereerst zijn we dankbaar voor jullie stem, jullie gebed, jullie steun. In deze nieuwsflits een korte terugblik naar de afgelopen periode.

Campagne

De afgelopen periode is er veel werk verzet. De campagnecommissie heeft veel verschillende acties bedacht waardoor wij zichtbaar zijn geweest de afgelopen periode.

We zijn op bezoek geweest bij verschillende organisaties waar (ook) veel vrijwilligers de handen uit de mouwen steken. We komen daar nog op terug omdat de tegoedbonnen voor een dagdeel hulp nog verzilverd gaan worden.

We zijn zichtbaar geweest op de borden, maar misschien minder dan je gewild had. Dit komt onder andere door de enorme prijzen die gevraagd zijn. De sandwichborden die extra geplaatst werden, kosten €640 en dat vinden wij te gek. Net als de advertenties in de huis-aan-huisbladen. Je bent zo €300 kwijt. Gratis reclame bestaat niet meer. Vervelend was de raadselachtige reactie op stellingen in De week van Hellendoorn. Het is nog steeds onbekend hoe dit kon gebeuren. Het lag niet aan ons.

Toch overheerst vooral de dankbaarheid voor het vele werk dat verzet is. Voor de mooie gesprekken die we konden voeren, voor de contacten die gelegd zijn. Voor de zichtbaarheid die er was.

Verkiezingsuitslag

Zoals jullie wel gelezen hebben, is de verkiezingsuitslag niet waar we op gehoopt hadden. We hoopten op twee, misschien wel drie zetels. Helaas is het niet zo en hebben we de teleurstelling te verwerken dat we de komende periode één zetel in de raad hebben. Een directe verklaring hebben we niet voor de tegenvallende resultaten, maar we zullen ons daarop bezinnen.

Toch zijn we blij dat we door mogen gaan de komende 4 jaar. De eerste fractievergadering zijn we begonnen met het lezen van Psalm 127: Als de HEER het huis niet bouwt, vergeefs zwoegen de bouwers; als de HEER de stad niet bewaakt, vergeefs doet de wachter zijn ronde. Vergeefs is het dat je vroeg opstaat, je laat te ruste legt, je aftobt voor wat brood – Hij geeft het zijn lieveling in de slaap.

Daar stellen we ons vertrouwen op. We stellen ons vertrouwen op God. Hij bouwt het huis, Hij is het begin. Zonder Hem is ons harde werken zinloos.

We hopen ook de komende jaren samen recht te doen in onze mooie gemeente Hellendoorn. Margreeth Krommendijk zal als fractievoorzitter de zetel innemen. We zijn blij dat Eva Kerklaan en Dirk Janssen beide als burgerlid geïnstalleerd worden.

28 maart is het afscheid van de oude raad; 30 maart is de installatie van de nieuwe raad.

Bidden jullie ook de komende tijd voor ons dat we tot zegen mogen zijn?

Hartelijke groet,

Margreeth Krommendijk-Grit

Save the date

6 april zijn jullie van harte welkom op de ALV.

Schrijft u deze datum vast in uw agenda?

Verdere informatie volgt nog.

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op FacebookVolg ons op LinkedInfooter-rechts