Ruben Minkjan opnieuw lijsttrekker ChristenUnie Hellendoorn

lijsttrekker_2018woensdag 28 juni 2017

ChristenUnie Hellendoorn kiest voor continuïteit bij de samenstelling van de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen. De huidige raadsleden Ruben Minkjan uit Nijverdal en Henk Maneschijn uit Daarle worden respectievelijk de lijsttrekker en de nr. 2 op de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018.

Op de ledenvergadering van maandag 26 juni j.l. werden Ruben Minkjan en Henk Maneschijn unaniem verkozen. Hiermee spraken de leden het volste vertrouwen in dit tweetal uit. Ruben en Henk zijn sinds 2014 raadslid voor de ChristenUnie. Zij hebben zich de afgelopen periode onder meer ingezet voor extra aandacht voor het gezin en een duurzaam en financieel gezond Hellendoorn.
Lijsttrekker 2018 Hellendoorn/Nijverdal
Later dit jaar worden de overige namen van de lijst bekend gemaakt. Daarbij wordt gestreefd naar een goede verdeling van man en vrouw, spreiding van leeftijd en representatie uit de verschillende woongebieden van de gemeente.

ChristenUnie Hellendoorn gaat de komende periode voor groei om zo de inbreng te kunnen versterken.

Reacties op 'Ruben Minkjan opnieuw lijsttrekker ChristenUnie Hellendoorn'