Leden ChristenUnie Hellendoorn vergaderen op locatie bij de Hoge Es

CRU_plus-iconRGB500x500donderdag 31 maart 2016

De ChristenUnie Hellendoorn houdt haar ledenvergadering van 6 april a.s. in het Grand Café van het woonzorgcentrum de Hoge Es aan de Duivenbreeweg in Nijverdal. Tijdens de vergadering zullen twee sprekers vanuit de Hoge Es de aanwezige leden en de fractie bijpraten over de actualiteit van de zorg zoals die daar gegeven wordt.

Het op locatie vergaderen vloeit voort uit de visie dat de ChristenUnie de oriëntatie op de maatschappelijke actualiteit combineert met het fysiek daar aanwezig zijn.

Naast de gebruikelijke onderwerpen staat de voorbereiding van de 2e Kamer verkiezingen in maart 2017 en het Partijcongres van 23 april a.s. op de agenda.

Verder wordt een toelichting gegeven op het ambassadeurschap van Fairtrade en wordt de ontstane vacature van voorzitter besproken. Ook wordt een voorstel besproken om de leden van de afdeling meer te betrekken bij het werk van de fractie en het bestuur. Het doel hiervan is dat leden structureel of ad hoc met hun kwaliteiten meer bij gaan dragen aan het werk van de ChristenUnie.

De raadsfractie van de ChristenUnie zal de leden bijpraten over de actualiteit van de Hellendoornse politiek en de standpunten die daarover worden ingenomen

Reacties op 'Leden ChristenUnie Hellendoorn vergaderen op locatie bij de Hoge Es'