Wethouder Roskam gaat uitleg geven over aanbesteding leerlingenvervoer

zaterdag 08 september 2007

In de komende commissie Samenlevingszaken zal wethouder Roskam maximale uitleg geven over de aanbesteding die is geweest wat betreft het leerlingenvervoer. Een enkele politieke partij geeft aan dat ze bezorgd zijn of deze informatie wel komt en heeft daarom een brief gestuurd aan de voorzitter van de commissie met onder andere de vraag om het op de agenda te plaatsen, en vervolgens heeft ze gemeend om op voorhand al een aantal vragen te stellen. Wat deze fractie is vergeten dat er in de raad van juni een toezegging is gedaan dat er in de eerste commissie vergadering maximale uitleg gegeven gaat worden. Het meest te betreuren is dat het verzoek ook nog gesteund wordt door de meeste politieke partijen met uitzondering van het CDA. Waarschijnlijk heeft deze fractie beter opgelet tijdens de laatste raadsvergadering. Of wij ook tevreden kunnen zijn met de uitleg zoals de wethouder deze gaat geven is een andere zaak, dit zullen we afwachten en zo nodig in actie komen.

Reacties op 'Wethouder Roskam gaat uitleg geven over aanbesteding leerlingenvervoer'