16 November: bijeenkomst beeldkwaliteitplan centrum Nijverdal

zondag 15 november 2009

16 November: bijeenkomst beeldkwaliteitplan centrum Nijverdal

maandagavond 16 november  nodigt de gemeente Hellendoorn u uit om te discussiëren over de uitgangspunten en suggesties uit het beeldkwaliteitplan Centrum Nijverdal. De inspraak- en discussieavond vindt plaats in het Huis voor Cultuur en Bestuur van 19.30 – 21.30 uur.

foto

Meepraten?
Nieuwsgierig naar het beeldkwaliteitplan? Kijk in het onderdeel Plannen en projecten op deze website. Wilt u meepraten over de beeldkwaliteit van het centrum? Kom maandagavond 16 november naar de discussieavond!
Het beeldkwaliteitplan bevat de spelregels voor de bebouwde en onbebouwde ruimte en is bedoeld als inspiratiebron om nieuwe ontwikkelingen te kunnen sturen en toetsen.
Voordat het beeldkwaliteitplan wordt vastgesteld door de gemeenteraad, ligt het plan ter inspraak. Onderdeel van de inspraakprocedure is deze avond. Bent u het eens met de bouwstenen? Kunt u zich vinden in de wensbeelden? Aan de hand van impressies kunt u uw mening geven en met elkaar in discussie gaan. De uitkomsten van de discussies worden meegenomen in de verdere besluitvorming als onderdeel van inspraakprocedure.

Reacties op '16 November: bijeenkomst beeldkwaliteitplan centrum Nijverdal'

Archief > 2009 > november