Fractievoorzitter ChristenUnie waarschuwt voor kiezersbedrog

maandag 01 februari 2010

In het radioprogramma Reggebreed van ReggestreekRadio van afgelopen zaterdag heeft lijsttrekker Bert Haan van de ChristenUnie gewaarschuwd voor het verspreiden van kiezersbedrog door diverse partijen.

Het kiezersbedrog bestaat volgens Haan uit de belofte om tegen betaald parkeren te kiezen en dat er nog een mogelijkheid zou zijn om in Hellendoorn te kiezen voor de ruime variant van de Noord-Zuid verbinding. Deze variant zou achter de ijsfabriek van Ola langs moeten lopen.

Deze ruime variant is niet realistisch omdat de provincie hiervoor geen toestemming zal verlenen in verband met de natuurwaarde en waterstand van de Regge.

Ook het betaald parkeren terugdraaien is een typisch voorbeeld van de mensen op het verkeerde been zetten omdat dit een groot gat in de begroting zal schieten. Geen van de partijen komt met een alternatief voor bekostiging van de parkeerkelder. Want de kosten van het betaald parkeren moeten zorgen voor een dekkende exploitatie van de parkeerkelder.

Van de ChristenUnie hoeft men in deze verkiezingstijd geen gedraai of nieuwe koers te verwachten omdat dit de partij alleen maar ongeloofwaardig zal maken. De speerpunten zijn helder en duidelijk en geven een heldere koers aan.

Als er goed naar de inhoud geluisterd wordt kan de kiezer, met de waarschuwing van de ChristenUnie op zak, zelf de beste keuze maken.

Het thema van de ChristenUnie voor deze verkiezingen is duursaam en waarde(n)vol. Een thema dat aangeeft waar de partij de komende 4 jaar aan wil gaan werken. Natuurlijk is een stem op de ChristenUnie een degelijke stem.

Stem dus 3 maart: lijst 4 ChristenUnie!

Reacties op 'Fractievoorzitter ChristenUnie waarschuwt voor kiezersbedrog'

Archief > 2010 > februari